loading...
ویکی گیم
دانیال شیخ نوری بازدید : 35 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (1)

Sonic Unleashed 2011 : بازی بسیار زیبای سونیک وحشی پس از مدتها انتظار اینبار برای کامپیوتر عرضه شد.سونیک توسط دکتر اگمن و با قدرت گایا (Gaia) به دردسر جدیدی دچار می شود. او در شبها تبدیل به یک جوجه تیغی زشت و وحشتناک، اما قدرتمند می شود. با آزاد و پخش شدن قدرت گایا در سطح کره زمین، سطح زمین به چند تکه جدا از هم تقسیم می شود و حال سونیک باید هم زمین را نجات دهد و هم خود را.
سونیک در این بازی اتفاقات جالبی را پشت سر میگذارد که حتما باید آنرا تجربه کنید. اما جدا از این اتفاقات،طراحی 2 بعدی مراحل است که بسیار زیباست،
 تا حدی که بعضی مواقع بسیار حیرت خواهید کرد که شکل طراحی و  سرعتی که در این مراحل گنجانده شده. اگر طرفدار سونیک باشید، پیش خود از سونیک تیم بابت این بازی با این نوآوری (هرچند مقداری دیر شد و زودتر از این منتظر آن بوده ایم) تشکر خواهید کرد.

دانیال شیخ نوری بازدید : 78 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

داستان King Kong از جایی آغاز می شود که Carl Denham (فیلم ساز)، Jack Driscoll (فیلم نامه نویس) و Ann Darrow (هنرپیشه) برای جلوگیری از کنسل شدن ساخت یک فیلم به همراه گروهی با یک کشتی بزرگ عازم سفر می شوند و سر از جزیره مرموز و وحشتناکی به نام Skull Island در می آورند و در این جزیره King Kong، عظیم ترین موجودی که تا به حال دیده شده را ملاقات می کنند. سبک بازی ترکیبی از اکشن اول شخص و سوم شخص می باشد. زمانی که در نقش Jack Driscoll بازی می کنید دوربین به صورت اول شخص در آمده و زمانی که در نقش King Kong هستید دوربین در حالت سوم شخص قرار می گیرد. داستان و روند بازی خطی بوده و تقریبا در تمامی مراحل بازی باید یک مسیر مشخص را دنبال می کنید تا به هدف برسید.

دانیال شیخ نوری بازدید : 511 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

داستان

بازی با بازیگر اصلی فیلم یعنی کریتوس شروع می‌شود که می‌گوید "خدایان المپیوس مرا رها کرده‌اند دیگر هیچ امیدی نیست" او خود را از بلندترین کوه یونان به پایین پرتاب می‌کند. سپس بازی به سه هفته قبل برمی‌گردد نمایش اتفاقاتی که سرنوشت بدبختانه‌اش را می‌سازد. او به مأموریتی فرستاده می‌شود که برای نجات دادن شهر آتن باید خدای جنگ یعنی آرس را بکشد. نام کریتوس هر جنگجویی را در سراسر عالم به لرزه می‌انداخت. او به عنوان یک رهبر دارای خصلت‌های شجاعت، زیرکی، تاکتیک‌های جنگی و سرسختی در نبرد بود. زن‌ها بچه‌ها و مردان زیادی از لب تیغ این جنگجو گذشته‌اند. همسرش تنها کسی بود که می‌توانست جلوی خشم کریتوس را بگیرد. سرانجام روزی آمد که کریتوس نمی‌توانست پیشبینی کند. ارتش او با ۵۰ مرد جنگجوی ورزیده در برابر هزاران نفر از لشکریان بربرها و قبایل بادیه‌نشین وحشی از مشرق‌زمین قرار گرفت. بعد از نبردی چند ساعته لشکر کریتوس مانند خود او در جنگی وحشیانه شکست می‌خورد.

دانیال شیخ نوری بازدید : 535 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و اکشن Tekken تا به امروز یکی از بهترین بازی های سه بعدی در سبک رزمی بشمار می آید. در بازی Tekken 5 تمامی خصوصیات عالی از تک تک نسخه های پیشین در یکجا جمع شده است.
بعد از اتمام تورنمنت چهارم، جنگی شدید بین پدر و پسر، جین و کازویا شکل گرفت. این جنگ در کاخ میشیما زایباتسو بود، مبارزه بین جین و هیهاجی شروع شد هیهاجی که فکر می کرد در این مبارزه پیروز خواهد شد در نهایت شکست می خورد و مدتی از این ماجرا گذشت.
در این نسخه ما شاهد وجود بیست مبارز بصورت پیش فرض و در حدود ده شخصیت بصورت مخفی خواهیم بود که در صورتی به این مبارزان مخفی دسترسی خواهید داشت که به قهرمانی رسیده باشید. خبر دیگر حاکی از اضافه شدن تکنیک ها و تاکتیک های جدید رزمی در این نسخه می باشد. حرکات Combo و اعمال حرکات خاص و تکنیکی دشوارتر شده است بدین صورت که با توجه به مهارت در استفاده از کلیدها و چابکی در استفاده از آنها قادر به اجرای فنون خاص خواهید بود. یکی از ویژگی های جدید و جالب افزوده شده به این نسخه، امکان تغییر در ظاهر شخصیت ها توسط بازیکن می باشد، همانطور که اکثر شما مطلع هستید در سری های قبل شما قادر به تغییر در پوشش مبارز نبودید و همچنین هر مبارز قادر به استفاده از در حدود چهل وسیله می باشد به عنوان مثال Kazuya قادر است از بال های اهریمنی و Jack-5 از Rocket Launcer در پوشش خود استفاده نماید و صد البته اینها فقط جنبه نمایش داشته و او قادر نخواهد بود در طی انجام مسابقه از راکت برای شکست حریف خود استفاده نماید.

دانیال شیخ نوری بازدید : 48 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

در این پست سیو گیم کامل از بازی Watch Dogs را برای شما در این پست آماده کردم که می توانید در ادامه مطلب آن را دانلود کنید .

این سیو برای نسخه Reloaded می باشد و ۱۰۰% کامل است .

 

 

 
دانیال شیخ نوری بازدید : 443 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (2)
دانلود مبدل اجرای بازی های xbox 360 بر روی کامپیوتر

 

سلام دوستان عزیز توی پست قبلیم که مبدل ایکس باکس رو گذاشته بودم خیلی ها گفته بودید که بایوس میخوایم. این نسخه 2014 این مبدل + بایوس هایی که 100% کار میکنند. با تشکر

برای دیدن سیستم عامل مورد نیاز نرم افزار و عکس های آن به ادامه مطلب بروید..........

دانیال شیخ نوری بازدید : 523 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

بازی جذاب و زیبای نید فور اسپید Need for Speed Underground Rivals PSP با فرمت iso برای کنسول پی اس پی

Need for Speed Underground Rivals PSP
 Release Date: March 18, 2005
 Publisher: Electronic Arts
 Developer: EA Canada – Team Fusion
 Genre: Racing
 Download  |  ISO  |  1part  |  191mb

دانیال شیخ نوری بازدید : 31 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

سلام دوستان عزیز. امروز براتون بازی شرک ریسینگ رو توی این پست قرار دادم. بازی شرک ریسینگ برای پی ای پی میباشد و این نسخه نسخه کامل این بازی میباشد. امیدوارم که خوشتون بیاد.

دانیال شیخ نوری بازدید : 1330 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (6)

با سلام امروز یه پست شگفت انگیز واستون گذاشتم . امروز توی این پست مبدل اجرای بازی های xbox 360 بر روی کامپبوتر را گذاشتنم. این مبدل رو توی هیچ سایت ایرانی نمیتونید پیدا کنید و فقط و فقط توی این سایت هست یعنی برای اولین بار در بین وبلاگ ها و سایت های ایرانی.

برای دیدن سیستم عامل مورد نیاز نرم افزار و عکس های آن به ادامه مطلب بروید..........

دانیال شیخ نوری بازدید : 479 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (4)

|rابل اجرا بر روی کامپیوتر توسط مبدل|

 

توضیحات بازی : انتظار هواداران برای انتشار نسخه ۱۵ از پرطرفدارترین و پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی کامپیوتری که از سال ۱۹۹۴ تا به امسال همه ساله با انتشار یک نسخه جدید از این بازی زیبای خود عنوان پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی دنیای بازی های رایانه ای را تثبیت می کند و بی رقیب در صدر سری بازی های بی همتای اتومبیل رانی دنیا قرار می گیرد. اوج شهرت سری بازی های Need For Speed را می توان از آنجا دریافت که هر علاقمندی با شنیدن بازی اتومبیل رانی ناخواسته نام Need for Speed را بر زبان می آورد که به جز جدایی ناپذیری از دنیای بازی های رایانه ای مبدل گشته است. Need for Speed Carbon به عنوان زیباترین بازی از سری بازی های Need for Speed با گرافیکی فوق العاده و محیط بازی فوق طبیعی و اتومبیل های مطرح روز دنیا همچون آخرین مدل های BMWلذت واقعی یک بازی رانندگی تمام عیار را به علاقمندان منتقل می کند و منتقدان معتقدند یک بار دیگر پس از انقلابی که بازی shift در سری بازی های Need for Speed داشت، این بار Carbon بتواند همگان را خیره زیبایی های خود کند .

 

دانیال شیخ نوری بازدید : 812 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

|قابل اجرا بر روی کامپیوتر توسط مبدل|

|سایت امپراطور یکی از سایت های ماست|

بی‌شک نام بازی Crash برای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای آشنا می‌باشد. این بازی سال‌های گذشته در اغلب کشورها جزو بازی‌های مطرح و محبوب بوده و جایگاه خاصی در میان بازی‌کنندگان داشته و دارد. در کشور ما نیز نام پلی‌استیشن۱ با این بازی گره خورده است. این بازی اخیراً (اکتبر ۲۰۰۷) عرضه شده و تقریباً برای تمامی کنسول‌ها همزمان وارد بازار گردید. کنسول‌هایی که این بازی برای آن‌ها ساخته شده عبارتند از PS2, PSP, X360, Wii, GBA, DS که راه‌یابی این بازی برای تمامی این کنسول‌ها کاربرد دارد و تنها عملکرد دکمه‌هاست که تغییر می‌کند.امروز براتون بهترین نسخه بازی کراش را توی سایت ویکی گیم قرار دادم.

دانیال شیخ نوری بازدید : 373 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (1)

 

دانلود نسخه کم حجم بازی فارکرای ۳ | Farcry 3 با لینک مستقیم

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های 200مگابا بایتی (blackbox)|


 فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.

دانیال شیخ نوری بازدید : 773 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (1)

همواره بازی هایی که بر اساس فیلم های موجود و بر اساس متن آنها ساخته شود ، طرفداران زیادی پیدا می کند و مورد علاقه خیلی از بازی دوستان واقع می شود . یکی از بازی هایی که بر اساس داستان فیلم ساخته شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است بازی SpiderMan 2 می باشد که اینک میتواید این بازی بسیار زیبا و مهیج را از سایت ARH دانلود نمایید.

این بازی که بر اساس فیلم زیبا و پرطرفدار مرد عنکبوتی ساخته شده از شخصیتی به نام مرد عنکبوتی ساخته شده که این شخصیت سوپر قهرمان همواره با حرکات هیجان انگیز و جالب و قهرمانانه خود به مبارزه با دشمنان بر خواسته و با سلاح های تخیلی و جالبی که استفاده می کنند ، سرگرمی فراوانی برای علاقمندان فراهم آورده است.
این بازی که محصول جدیدی از شرکت ActiVision می باشد دارای گرافیک بسیار بالا و سبکی متفاوت از بازی های دیگر با هیجان بالا به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

 

دانیال شیخ نوری بازدید : 230 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (1)

|به زودی آموزش فعال سازی هم به صورت تصویری برای شما آماده میکنیم|

امروز قصد دارم یک نرم افزار بسیار کاربردی واسه ی بازی های پلی استیشن 2 رو به شما معذرفی کنم. pcsx2 1.0.0 یکی از بهترین نرم افزار خای اجرای بازی های پلی استشن 2 بر روی کامپیوتر . این نرم افزار یکی از کاملترین نرم افزار های مبدل بازی های پلی استیشن 2 میباشد و تقریبا تمامی بازی های پلی استیشن 2 رو روی کامپیوتر اجرا میکند. همچنین نسخه های این نرم افزار برای سیستم عامل مک و لینوکس هم تولید شده است. 

 

دانیال شیخ نوری بازدید : 1089 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (2)

اکنون زمان آن فرا رسیده است تا از همسایه خود انتقام بگیرید

1 Neighbors From Hell همسایه جهنمی بازی کارتونی بسیار زیبا و جذابی و در ژانر استراتژیک پازل گونه و آمیخته با نقش آفرینی است. این بازی از شخصیت های کمدی و بسیار طنز آمیز کارتونی بهره می برد. شما در طول بازی باید از چشم همسایه عصبانی مخفی باشید و دور بمانید و هرگز در حوزه دید همسایه ظاهر نشوید در این صورت کتک مفصلی نوش جان خواهید کرد و مجبور خواهید شد از ابتدای مرحله بازی کنید . در این بازی شما باید تا می توانید خرابکاری کنید مثلا از جوهر پرینتر در نوشیدنی همسایه بریزید و یا روی تصویر همسر همسایه خط های سیاه وحشتناک رسم کنید و یا کاری کنید که همسایه توسط همسرش کتک بخورد و کارهایی از این قبیل که درون بازی بصورت معما هستند و شما باید خودتان کشف کنید که باید با چه روشی همسایه بدبخت را عصبانی کنید. ماجرای سری اول این بازی در محیط داخل ساختمان اتفاق خواهد افتاد.

دانیال شیخ نوری بازدید : 60 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

قابل اجرا بر روی کامپیوتر توسط مبدل ps1

بازی Battle Arena Toshinden 1 یکی از بازی های پر طرفدار کنسول پلی استیشن 1 می باشد. این بازی نسخه های 2 و 3 را هم دارا میباشد.

سبک این بازی مانند بازی مورتال کمبت میباشد با این تفاوت که در Battle Arena Toshinden 1 باید با شمشیر بجنگید. ااین بازی برای اولین بار در سایت های ایرانی در سایت ویکی گیم قرار گرفته است.

دانیال شیخ نوری بازدید : 1356 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

قابل اجرا بر روی کامپیوتر توسط مبدل.

لطفا از قسمت مبدل ها به موضوع مبدل psp بروید.

ناشر: SCEA
سازنده: Ready at Dawn
سبک: Action Adventure
تاریخ انتشار: Mar 4, 2008
پلتفورم: psp

داستان: بازی یک گریز به زمان قبل از اولین شماره God Of War میزند. جایی که کریتوس یک فرمانده قدرتمند از سپاه اسپارتا بود و تنها هدف او خدمت به خدایان المپوس بود. داستان بازی به این منوال میگذرد تا اینکه کریتوس ماموریتی غیر قابل انجام از خدایان میگیرد و مردد میشود که آیا به دستور خدایان تن در دهد یا راه مناسب را با عقل خود انتخاب کند و ادامه ماجرا که قابل حدس است. 

 

دانیال شیخ نوری بازدید : 206 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

نام بازی : ماهی گیری _ Bass Strike
حمایت توسط : Lesta Studio
درجه بندی سنی : ۶+
ناشر : Kalypso Media
سال انتشار : ۲۰۱۱
قابلیت آنلاین : دارد
فرمت ایمیج : ISO
ژانر : استراتژی
زبان : English
پلتفورم : playstation 2

قابل اجرا بر روی کامپیوتر

در این بازی شما سوار قایق هایی که خودتان مدل آن را انتخاب می کنید می شوید و به آب زده و مشغول ماهیگیری می شوید. انواع قلاب و قایق را باید با رفتن به فروشگاه و با پولی که در هر مرحله به عنوان جایزه دریافت می کنید تهیه کنید. شما باید ماهی های بزرگ و کوچکی را که در درون مرداب یا دریاچه قرار دارند با آرامش کامل بگیرید و امتیاز کسب کنید. جذابیت بازی به دلیل گرافیک عالی که محیط بازی دارد دو چندان می شود. تخته سنگ ها و علفزارهای ساحلی و صدای برکه طوری شبیه سازی شده اند که انگار در یک دریاچه واقعی مشغول ماهیگیری هستید. از نمونه ی مناطق ماهیگیری می توان به دریاچه های عمومی واقع در شمال آمریکا اشاره کرد .

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 826
  • بازدید کلی : 19,921
  • کدهای اختصاصی